شبکه اول سیما با تهیه آماری از 209 نفر از اساتید دانشگاه، کارشناسان اقتصادی، نمایندگان مجلس، خبرنگاران و کارآفرینان این سوال را مطرح کرده که آیا فعالیت بازاریابی شبکه ای در سالهای اخیر در ایران بیشتر به یک کسب و کار شبیه است یا یک ی؟». پاسخ این خبرگان به این سوال به شرح زیر است:
بطور کلی 68% از این افراد، بازاریابی شبکه ای را یک ی دانسته اند.
الف) 61% از اساتید اقتصاد دانشگاه و کارشناسان اقتصادی ، بازاریابی شبکه ای را ی دانسته اند.
ب) 62% از نمایندگان مجلس بازاریابی شبکه ای را ی دانسته اند.
ج) 73% از خبرنگاران، بازاریابی شبکه ای را ی دانسته اند.
د) 79% کارآفرینان بازاریابی شبکه ای را ی دانسته اند.
جهت مشاهده این بخش از برنامه پایش، به لینک زیر بروید:
برگرفته شده از on-networkers.blog.ir
نظر خبرگان درباره بازاریابی شبکه ای (تهیه شده توسط صدا و سیما)
شبکه ,ای ,اند ,دانسته ,ی ,بازاریابی ,شبکه ای ,ی دانسته ,دانسته اند ,ای را ,بازاریابی شبکه